FAQ | Woongeluk.nl
Vragen? Bel naar 040 - 240 5600 of stuur een WhatsAppje đŸ•’ Ma-Zo 09:00-21:00

Bestellen

Hoe ontvang ik mijn bestelde producten?

Onze producten worden digitaal bij je aangeleverd zodra ze klaar zijn. We zetten ze in een PDF bestand voor je klaar in je persoonlijke account. Je krijgt per e-mail bericht zodra deze klaar staan om te dowloaden. Je kunt de bestanden thuis zelf printen. (Al onze bestanden worden opgemaakt op papierformaat A4 of A3.)

Hoe lang duurt het voor ik mijn ontwerp(en) ontvang?

Eerst bespreken we samen je verlanglijstje. Zodra we dat gedaan hebben gaat ons team direct aan de slag voor je. We streven ernaar de eerste 2 ontwerpen binnen 14, echter uiterlijk 21 dagen na afstemming van je wensen gereed te hebben.

Het afrondend ontwerp inclusief eventuele upgrades die in deze fase verwerkt worden, proberen we binnen 7, echter uiterlijk 14 dagen na bespreking van de voorgaande ontwerpen gereed te hebben.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Niet nodig. Wij houden je tijdens het proces doorlopend op de hoogte. Zodra de verwachte levertijd sneller in zicht komt krijg je zeker weten een WhatsAppje of e-mail van je persoonlijke interieurontwerper.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Wij werken vanzelfsprekend ook aan projecten in het buitenland. Wij werken vanuit Nederland. Wij werken digitaal en dat kent geen grenzen. Met welke uitdaging in welk land mogen we jou helpen?

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

Voor we aan je opdracht beginnen spreken we elkaar eerst uitgebreid. Hierdoor is de kans zeer klein dat je een bestelling zult willen annuleren of wijzigen. Want wij beoordelen onder andere altijd of je wel het juiste product hebt gekozen bij je situatie. Zodra we aan echter aan je bestelling begonnen zijn, kan deze niet geannuleerd of gewijzigd worden. Het is maatwerk. Speciaal voor jou. In overleg kun je de bestelling nog wel aanvullen met bijvoorbeeld een lichtplan.

Kan ik een bestelling terugsturen?

Elk ontwerp is maatwerk. Dat kun je niet terugsturen of ‘herroepen’. Op fysieke producten die op verzoek via ons geleverd worden geldt het normale Nederlandse consumentenrecht. Zie voor de uitgebreide uitleg hierover ook onze leveringsvoorwaarden fysieke producten.

Betalingen

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Je kunt betalen via Ideal, Bancontact, Creditcard en PayPal.

Kan ik in termijnen betalen?

We hanteren op dit moment geen betalingsregelingen in termijnen.

Belangrijk in van onze formule is betaalbaarheid. Oplossingen om in termijnen te betalen verhogen ook de kans op betalingsachterstanden. Dat betekent meer administratiekosten waardoor de betaalbaarheid van de formule onnodig onder druk komt te staan.

Overig

Moet ik een account aanmaken?

Ja. We hebben jouw gegevens nodig voor elke bestelling die je doet. Om je een factuur te kunnen sturen. Om een fysieke levering te sturen. Maar ook om je bestelde digitale producten met je te delen.

Gaan jullie samenwerkingen aan?

Jazeker. We zijn geĂ¯nteresseerd in samenwerkingen met andere vooruitstrevende ondernemers binnen het thema wonen. Wij zien voldoende kansen. Neem bij interesse contact met ons op. We maken graag nader kennis.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.